Oferta szkoleniowa OWES dla osób i podmiotów prawnych zainteresowanym utworzeniem przedsiębiorstwa społecznego – szkolenia dofinansowane

 

 

Jeżeli:
• myślisz o połączeniu działalności społecznej i przedsiębiorczości
• chcesz utworzyć przedsiębiorstwo społeczne…… a nie wiesz jak
• nie masz pracy i szukasz pomysłu na siebie
• masz zapał do działania i chcesz go wykorzystać lokalnie
Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Toruniu
zaprasza Cię do udziału w bezpłatnych szkoleniach z obszaru ekonomii społecznej, w trakcie których:
 zapoznasz się z przedsiębiorstwem społeczny, zasadami jego tworzenia
i funkcjonowania
 przećwiczysz czym się różni spółdzielnia socjalna od fundacji
 dowiesz się jak podmioty ekonomii społecznej mogą zmienić twoją rzeczywistość
 przygotujesz biznesplan działalności
 opracujesz plan marketingowy
 poznasz sposoby na zdobycie dobrych partnerów do współpracy
 zobaczysz jak z sukcesem funkcjonują inni

Szkolenia zorganizowane będą:

• na terenie powiatu toruńskiego – gmina Łubianka
• w terminie: maj 2019 r. (szczegółowy harmonogram zostanie przesłany po utworzeniu grupy szkoleniowej)
• w formie 6 dniowego cyklu obejmującego 11 szkoleń
• zapewniamy: materiały szkoleniowe, materiały piśmiennicze, catering (obiad, przerwę kawową)
• Ilość miejsc jest ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń.

Szczegółowe informacje i zapisy na szkolenia:
Anna Wit – Animator OWES w Toruniu, a.wit@ekonomia-spoleczna.com.pl, tel. 512 263 12
Monika Krauze – Animator OWES w Toruniu, m.krauze@ekonomia-spoleczna.com.pl, tel. 602 572 337

Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Toruniu
ul. Wola Zamkowa 12 a, 87-100 Toruń
tel. 56 65 222 40, fax 56 65 222 41

Szkolenia oferowane przez OWES w Toruniu prowadzone są metodami aktywnymi. Nasi trenerzy przedstawiają materiał w formie mini wykładu, prezentacji. Zachęcają uczestników do aktywności poprzez burzę mózgów, analizę przypadków, ćwiczenia pobudzające kreatywność, a także twórcze rozwiązywanie problemów w grupie.

Poszczególne tematy szkoleniowe koncentrują się wokół zagadnień:
1. Powołanie Podmiotów Ekonomii Społecznej i Przedsiębiorstw Społecznych – 3 h
2. Prowadzenie działalności statutowej i gospodarczej w sferze ekonomii społecznej – 3 h
3. Aspekty prawne, finansowe, rachunkowe w ekonomii społecznej cz.1 – 3 h
4. Aspekty prawne, finansowe, rachunkowe w ekonomii społecznej cz. 2 – 3 h
5. Zakładanie i prowadzenie PES o charakterze reintegracyjnym 3 h
6. Umiejętności społeczne – 3 h
7. Budowanie powiązań kooperacyjnych cz. 1 – 3 h
8. Budowanie powiązań kooperacyjnych cz. 2 – 3 h
9. Tworzenie biznesplanów oraz marketing – 6 h
10. Zarządzanie organizacją, planowanie strategiczne, zarządzanie finansami cz. 1 – 3 h
11. Zarządzanie organizacją, planowanie strategiczne, zarządzanie finansami cz. 2 – 3 h

 

Zapisy pod nr.510-910-574