Umiejętności handlowe: sprzedaż i obsługa klienta
Szkolenie jest podzielona na 6 modułów:
- NARZĘDZIA BUDOWANIA KORZYSTNEJ RELACJI
Umiejętności te mają charakter uniwersalny i mogą być przydatne w sytuacji, gdy zależy nam na nawiązywaniu pozytywnej relacji z drugą osobą, W relacjach handlowych nabierają znaczenia precyzyjnie stosowanych narzędzi - ETAPY ROZMOWY TELEFONICZNEJ
a. budowanie kontaktu z klientem
b. rozpoznanie oczekiwań klienta
c. przekazanie informacji
d. kontraktowanie ustaleń i zakończenia rozmowy
e. przykładowy model rozmowy telefonicznej przychodzącej
f. przykładowy model rozmowy telefonicznej wychodzącej - PREZENTACJA PROPOZYCJI I MOŻLIWOŚCI
a. algorytm prezentacji ofert „Choinka” - MODEL RADZENIA SOBIE Z ZASTRZEŻENIAMI, WĄTPLIWOŚCIAMI KLIENTA
- TRUDNE SYTUACJE – ASERTYWNOŚĆ W RELACJACH HANDLOWYCH
a. asertywna odmowa
b. zamglanie - OBSŁUGA KLIENTA W SYTUACJACH REKLAMACYJNYCH