Umiejętności handlowe: sprzedaż i obsługa klienta

Umiejętności handlowe: sprzedaż i obsługa klienta
Szkolenie jest podzielona na 6 modułów: 
  1. NARZĘDZIA BUDOWANIA KORZYSTNEJ RELACJI
    Umiejętności te mają charakter uniwersalny i mogą być przydatne w sytuacji, gdy zależy nam na nawiązywaniu pozytywnej relacji z drugą osobą, W relacjach handlowych nabierają znaczenia precyzyjnie stosowanych narzędzi 

  2. ETAPY ROZMOWY TELEFONICZNEJ
    a. budowanie kontaktu z klientem 
    b. rozpoznanie oczekiwań klienta
    c. przekazanie informacji
    d. kontraktowanie ustaleń i zakończenia rozmowy 
    e. przykładowy model rozmowy telefonicznej przychodzącej
     f. przykładowy model rozmowy telefonicznej wychodzącej

  3. PREZENTACJA PROPOZYCJI I MOŻLIWOŚCI
    a. algorytm prezentacji ofert „Choinka”

  4. MODEL RADZENIA SOBIE Z ZASTRZEŻENIAMI, WĄTPLIWOŚCIAMI KLIENTA 

  5. TRUDNE SYTUACJE – ASERTYWNOŚĆ W RELACJACH HANDLOWYCH
    a. asertywna odmowa
    b. zamglanie

  6. OBSŁUGA KLIENTA W SYTUACJACH REKLAMACYJNYCH

Czas trwania – 2 dni (weekend)
Koszt – 300 zł – kwota zawiera opłatę za obiady, materiały szkoleniowe oraz certyfikat.
Zapraszamy do kontaktu pod nr +48 507 030 840 lub +48 510 910 574